Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

Το κάψαμε το μαλλί πατριώτη...

Ξυπνάς λοιπόν το πρωί για να πας στο κομμωτήριό σου να αλλάξεις μαλλί και διάθεση... Έχεις προγραμματίσει από καιρό αυτή την επίσκεψη, το περιμένεις πώς και πώς... έχεις κάνει την έρευνά σου, βρήκες μερικά super hairstyles και αποφασίζεις να επισκεφθείς ένα νέο κομμωτήριο που σου σύστησαν... Όταν έκανες το τηλέφωνο για να κλείσεις το ραντεβού, ανέφερες ότι θέλεις να κάνεις κούρεμα και να ανοίξεις το μισό μαλλί από βαμένο μαύρο σε πλατινέ, σχεδόν άσπρο. Οι άνθρωποι του κομμωτηρίου σε διαβεβαιώνουν ότι είναι μια εύκολη υπόθεση και σε καθησυχάζουν ότι το άνοιγμα από μαύρο σε πλατινέ είναι κάτι που κάνουν καθημερινά...

Έρχεται η ώρα του κομμωτηρίου! Η αναμονή μέχρι να τελειώσουν όλα είναι ατελείωτη, ανυπομονείς να δεις και να δείξεις το νέο σου style! Η κομμώτρια σου κάνει 2 ντεκαπάζ (με 40άρι οξυζενέ), 2 ρεφλέ και σε αφήνει 35 λεπτά στο μηχάνημα με τον ατμό...  Σου λέει ότι τα μαλλιά θα χρειαστούν και δεύτερη επίσκεψη για να πιάσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το ήξερες, δεν σε πειράζει... έχεις αρχίσει να βλέπεις το νέο σου hairstyle να μοιάζει όπως το φανταζόσουν. Στην δεύτερη επίσκεψη η κομμώτρια σου κάνει άλλα 2 ντεκαπάζ (επίσης 40άρια) και άλλα 2 ρεφλέ... και ακόμη 25' "μούλιασμα" στον ατμό... Φυσικά δεν χρειάζεται να είσαι κομμώτρια για να γνωρίζεις ότι τα μαλλιά σου υπόκεινται σε μια μεγάλη ταλαιπωρία... το νιώθεις κιόλας. Εκφράζεις την ανησυχία σου και η κομμώτρια σε καθησυχάζει ότι ξέρει τι κάνει... αφήνεσαι και ανυπομονείς...



Όταν τελειώνει το βασανιστήριο των μαλλιών σου, νιώθεις ότι κάτι δεν πάει καλά στο πίσω μέρος, στο σημείο που έγιναν οι παραπάνω εργασίες... Απλώνεις το χέρι σου να αγγίξεις τα μαλλιά σου και η κομμώτρια σου λέει να μην το κάνεις γιατί θα τα χαλάσεις... Φεύγεις από το κομμωτήριο και φτάνεις σπίτι... Η πλήρης καταστροφή... Τα μαλλιά στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου δεν υπάρχουν! Πέφτουν ασταμάτητα ακόμη και με ένα χάδι... τούφες ολόκληρες... Παίρνεις τηλέφωνο την κομμώτρια και της τα λες... σου λέει και πάλι να μην ανησυχείς και ότι είναι κάτι προσωρινό... Την ρωτάς γιατί δεν σε ενημέρωσε όσο ήσουν εκεί, σου απαντά με μισόλογα... Πλέον δεν της έχεις καμία εμπιστοσύνη και παίρνεις τηλέφωνα φίλους και γνωστούς που ξέρουν κάτι παραπάνω... Μιλάς και με μερικούς κομμωτές για να πάρεις και άλλες γνώμες... όσο περισσότερα ακούς, τόσο περισσότερο πανικοβάλεσαι... επισκέπτεσαι μερικά κομμωτήρια έντρομη... και όλοι σού λένε το ίδιο: "αυτός που σου το έκανε αυτό στα μαλλιά σου είναι εγκληματίας..."


Γυρνάς σπίτι με μια απύθμενη απογοήτευση... δεν μπορείς να πιστέψεις τον εφιάλτη που ζεις... πρέπει να βάλεις σε μία τάξη τα ασυμμάζευτα... πώς θα μπορείς να πηγαίνεις στη δουλειά σου από αύριο, τι θα πουν οι άνθρωποί σου μόλις σε δουν... και κυρίως: πώς θα μπορείς να αντικρύζεις τα μαλλιά σου και την εικόνα σου στον καθρέφτη... Από την επόμενη μέρα τα μαλλιά σου αρχίζουν να γίνονται καταϊφι... μοιάζουν με χνούδι, σπάνε και πέφτουν ακόμη και με φύσημα... Ακυρώνεις τα ραντεβού σου, κλείνεσαι σπίτι... Η ζωή σου έχει αλλάξει από μια επίσκεψη στο κομμωτήριο... Αποφασίζεις να συμβουλευτείς δικηγόρο... σου λέει ότι πρέπει να απαιτήσεις αποζημίωση το λιγότερο 20.000 ευρώ... Δεν θέλεις να μπλέξεις... Παίρνεις άλλη μια φορά τηλέφωνο την κομμώτρια και της λες το δράμα που ζεις... Αυτή τη φορά η στάση της είναι διαφορετική... Παραδέχεται το λάθος της και συμφωνεί ότι πρέπει να σου δώσει κάποια αποζημίωση, τουλάχιστον για τα επαγγελματικά σου ραντεβού, τα οποία ακυρώνεις συνεχώς. Σε διαβεβαιώνει ότι ήταν ένα ανθρώπινο λάθος και αναλαμβάνει έγγραφα και ενυπόγραφα ολόκληρη την ευθύνη για την καταστροφή των μαλλιών σου... Συμφωνείτε να γίνει μια αποζημίωση της τάξης των 1200 ευρώ γιατί σου δηλώνει ότι τα οικονομικά του κομμωτηρίου είναι χάλια... Την αποδέχεσαι πιο πολύ για να είσαι ήσυχη με την συνείδησή σου. Τα χρήματα δεν πρόκειται να σε απαλλάξουν από αυτό που θα ζεις για τον επόμενο χρόνο, αφού πλέον το μόνο που μένει είναι να ξυρίσεις εντελώς την περιοχή που σου έκαψε ή ακόμη και ολόκληρο το κεφάλι...


Μετά από μερικές μέρες χτυπάει το τηλέφωνό σου... Είναι ο σύζυγος της κομμώτριας, συνιδιοκτήτης του κομμωτηρίου... Η κομμώτρια έχει καταβάλλει εκπρόθεσμα και μόνο ένα μικρό τμήμα της αποζημίωσης και ο ίδιος σε κάλεσε για κάτι απίστευτο... Εμβρόντητη τον ακούς να σου λέει ότι θα σου κάνει μήνυση! Σου λέει ότι έχει βρει ένα άτομο που θα παρουσιαστεί στο δικαστήριο και θα δηλώσει ότι πηγαίνεις κατά συρροή σε κομμωτήρια, καις το μαλλί σου και μετά ζητάς αποζημίωση... Τρελαίνεσαι... Προσπαθείς να σκεφτείς καθαρά... Ακόμη κι αν κάποιος ήθελε να το κάνει αυτό κατά συρροή, πώς θα μπορούσε? Πώς μπορεί κάποιος να αναγκάσει κάποιον άλλο να του κάψει τα μαλλιά? Και φυσικά, ποιος θα ρίσκαρε την υγεία των μαλλιών του και του δέρματός του για να πάρει 1200 ευρώ? Και πάνω από όλα: ποια γυναίκα θα θυσίαζε τα μαλλιά της και θα κυκλοφορούσε σχεδόν φαλακρή για ένα χρόνο, όσα λεφτά κι αν της έδιναν? 

Για άλλη μια φορά δεν μπορείς να πιστέψεις αυτά που σου προκαλεί αυτή η επίσκεψη σε αυτό το κομμωτήριο... Στη διάρκεια της κουβέντας σου με τον σύζυγο της κομμώτριας, παραδέχεται ότι το άτομο θα ψευδομαρτυρήσει... Καταλαβαίνεις πλέον ότι είσαι θύμα εκβιασμού: 'παραιτήσου από την αποζημίωση για να μην σου κάνω μήνυση με ψευδομάρτυρα'... Νιώθεις να σε πνίγει το δίκιο, δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις... Αυτή τη φορά δεν χρειάζεσαι τη συμβουλή κανενός... Θα κάνεις όλα όσα περνούν από το χέρι σου για να βρεις το δίκιο σου, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσεις την δουλειά σου, τους ανθρώπους σου, τον εαυτό σου... Θέλεις μόνο αμίληκτη δικαιοσύνη για αυτά που πέρασες και αυτά που ακόμη περνάς... 



Τα παραπάνω είναι μια 100% αληθινή ιστορία που συνέβη πριν μερικές εβδομάδες στην χώρα μας. Σε αυτή την χώρα που δυστυχώς επιπλέουν οι φελοί και τα "παραθυράκια" του συστήματος προτιμώνται πιο πολύ από τους ίδιους τους νόμους. Η κομμωτική είναι ένα επάγγελμα από τα ελάχιστα με τέτοια διαπροσωπική επαφή μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Είναι ένα επάγγελμα γεμάτο συναίσθημα και θετική ενέργεια. Τέτοιοι "επαγγελματίες" ντροπιάζουν τον κλάδο και κάνουν τον κόσμο να τραβιέται μακριά. Εμείς σαν HairCut.gr, θα περιμένουμε την απόφαση του δικαστηρίου και αμέσως μετά θα δημοσιεύσουμε τα στοιχεία του κομμωτηρίου και των ιδιοκτητών του γιατί οφείλουμε να προστατέψουμε το καταναλωτικό κοινό από τέτοιες πρακτικές.