Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011

Το κομμωτήριό σας στο διαδίκτυο

Πριν βάλετε το κομμωτήριό σας στο διαδίκτυο, απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:

Θα ανοίγατε το κομμωτήριό σας σε μια γειτονιά που δεν περνά ψυχή?
Αν ξέρατε ότι στην γειτονιά σας μένουν μόνο κομμωτές, θα είχε νόημα να ανοίξετε εκεί κομμωτήριο?

Τι να προσέχετε - η ορολογία του διαδικτύου με απλά λόγια, για να μην σας ξεγελούν:

Προβολές σελίδων (impressions):
Είναι πόσες φορές ανοίγουν οι σελίδες ενός site από επισκέπτες. Με απλά λόγια, είναι το πόσοι περαστικοί περνούν γενικά από την γειτονιά σας.
Το HairCut.gr κατέγραψε 882.554 προβολές σελίδων τον Μάρτιο του 2011.

Επισκέψεις:
Είναι το πόσοι άνθρωποι επισκέφθηκαν μια σελίδα επί των αριθμό των επισκέψεών τους. Δηλαδή ένα site που έχει μόνο 200 επισκέπτες που μπαίνουν 5 φορές την ημέρα (ο μικρός αριθμός επισκεπτών με συχνή επισκεψιμότητα είναι χαρακτηριστικό των forum), θα παρουσίαζε 30.000 επισκέψεις τον μήνα (200 επισκέπτες Χ 5 επισκέψεις ημερησίως Χ 30 ημέρες). Αλλά αν θα διαφημίζατε το κομμωτήριό σας σε ένα τέτοιο site, θα το έβλεπαν αυτοί οι 200 επισκέπτες και μόνο.
Το HairCut.gr είχε 86.158 επισκέψεις τον Μάρτιο του 2011.

Μοναδικοί επισκέπτες:
Είναι ίσως το πιο σημαντικό στατιστικό στοιχείο ενός site: δείχνει το πόσοι διαφορετικοί άνθρωποι επισκέπτονται μία ιστοσελίδα. Με άλλα λόγια είναι οι άνθρωποι που θα δουν την δουλειά σας και πιθανόν θα γίνουν πελάτες σας.
Το HairCut.gr είχε 66.256 μοναδικούς επισκέπτες τον Μαρτιο του 2011.


Πριν σπαταλήσετε χρόνο και χρήματα, ερευνήστε και ζητήστε απαραίτητα τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία από το site που θα φιλοξενήσει το κομμωτήριό σας. Μην αρκείστε σε προφορική αναφορά αλλά ζητήστε την επίσημη αναφορά από το στατιστικό σύστημα που χρησιμοποιεί κάθε ιστοσελίδα. Τα στοιχεία του HairCut.gr προέρχονται από το σύστημα Google Analytics και είναι στη διάθεση όλων των ενδιαφερομένων.

Η συμβουλή μας: μην πειραματίζεστε με την φήμη, το όνομα και τη δουλειά του κομμωτηρίου σας. Αναθέστε την ιντερνετική σας παρουσία στους ειδικούς!